søndag den 24. juni 2012

Strikkefasthed part two

Jeg har nu i flere dage prøvet mig frem med forskellige metoder for at få strikkefastheden på plads.

Efter utallige forsøg er jeg nu kommet frem til noget der er begyndt at ligne noget.
Det er ikke perfekt, men meget bedre end de første pinde jeg strikkede.

Det jeg er kommet frem til, er lige modsat det jeg skrev sidst. Nemlig at at man skal strikke pindene med samme hold i garnet. Flere har sagt til mig at jeg skal strikke vrang strammere end ret. Men når jeg strikker den vrange pind strammere,
så bliver ret-pinden meget løs og det giver de lange masker. Altså skal pindene strikkes, på samme måde/med samme fasthed, om det er ret eller vrang.

Jeg er endnu en strikkeerfaring rigere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...