fredag den 19. juli 2013

All Stars

Her i huset er vi ret så glade for vores Converse sko og når der nu er en lille ny (han er fem måneder nu!), ja så skal han også med på bølgen. 
Nu ved du måske godt at de rigtige af slagsen koster noget lig spidsen af en jetjager i børnestørrelse, så mor gik i gang med at hækle ham et par. Ikke nær så flotte som The Real Thing, men tæt på. 

Jeg fik et udklip foræret med opskriften på sådan et par, men de lignede ikke rigtig syntes jeg. Så jeg lavede min egen version. 


Jeg hæklede skoen efter opskriften, men detaljerne har jeg gjort lidt mere ud af. Bl.a har skoene fået den sorte streg rundt i kanten, hvilket jeg bare har syet med sort garn. Mærket har jeg sat på indersiden, hvilket de jo er på de rigtige (;)). Snørrebåndene har jeg hæklet. Jeg gad ikke til at gå ud og købe nogle. 



Og fine ser de ud, men Ak! De sidder så dårligt på sønnikes lille fod. De ryger af lige med det samme. 

Måske er det den stive bomuld, der gør det. Eller måske er de bare for små. 

Anywho… de er endt med blot at være til pynt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...