torsdag den 21. marts 2013

Kæde til barnevogn

Nu må jeg vist hellere få skrevet lidt her på bloggen, for lidt har jeg da lavet i løbet af min barsel.

Jeg fik denne bog for et stykke tid siden og der er bare sådan nogle søde opskrifter i.


Det er alle mulige slags dyr i miniatureudgave.

Jeg mangler en kæde til barnevognen, men de er simpelthen for dyre at købe ift. at lave den selv. Det er jo også bare meget sjovere at kreere sådan en selv.

Så jeg er gået i gang med et par dyr, nemlig en elefant og en fisk. Jeg synes det er sjovere i nogle skøre farver i stedet for "de rigtige", så elefanten er blevet grøn og fisken rød.


Jeg mangler at lave en skildpadde, som bliver hvid og blå tror jeg.


Jeg har været ude og købe seleclips, men ud over dem bliver kæden lavet af rene rester. Uld, lædersnor og perler har jeg alle liggende, så prisen på en sådan hjemmelavet sag er jo next to nothing ift. de 100-200 kr, som babyforretningerne vil have for dem.

Det kan man fint være tilfreds med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...