mandag den 13. februar 2012

Nyt projekt - Luffer

Jeg er lige gået igang med dem her:

Det er luffer med såkaldt "norsk mønster".

I stedet for brun har jeg valgt en grøn i stedet, nemlig nr. 47 i Karisma-garn http://garnstudio.com/lang/dk/visgarn.php?garn=Karisma

Jeg gik i gang igår og blev ved indtil jeg fik ondt i fingrene. Det er et rigtig spændende projekt synes jeg. 


Så langt er jeg kommet efter to dage:

Det er lidt hårdt at strikke med uld på så små pinde, så jeg er ikke kommet så langt. Men det går fremad.

Juhuu jeg har strikket min første omgang med mønster og farveskift.

6 kommentarer:

  1. Totalt spændende! Du må lære mig det der mønsterstrik - det har jeg aldrig rigtig fået fat i

    SvarSlet
  2. Jeg startede også igår med at være et stort spørgsmålstegn, indtil det gik op for mig at man læser et diagram NEDEfra. Haha så begyndte det at give mening.

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er de fine. Jeg kan ikke finde ud af at blive fast læser. Knappen er væk? Her er ellers Mathilde fra gamle dage og Fyn. Se evt. min blog http://mulleshyggekrog.blogspot.com/
    Lige pt er jeg gået lidt i stå med at skrive, men håber på snart at være igang igen.

    Kh Mathilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej ven
      Hyggeligt. Knappen er ude til højre, men du står som tilmeldt, så den er bare i vinkel. Tak fordi du vil være medlem :).
      Jeg har også lige meldt mig til din blog.

      Sikke fint du hækler. Det skal jeg også igang med.

      Slet
  4. Super hyggeligt. Velkommen. Så må vi udveksle lidt strikke/hækleerfaring:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt sikkert. Jeg har planer om noget hækling, så kan jeg råbe til dig om hjælp, når det går helt galt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...