mandag den 6. februar 2012

De første sokker

Enhver strikker med respekt for sig selv, må begive sig ud i strikningen af sokker. Så det har jeg selvfølgelig også kastet mig over.

Min kæreste havde i samme stund beklaget sig over at mange havde tilbudt at strikke sokker til ham, men ingen havde rent faktisk gjort det. Så der sprang jeg selvfølgelig til.

Sådan ser den første sok så ud:

Med markeringssnore og det hele :).

Det er faktisk et stykke tid siden jeg tog det billede, for jeg er nået til foden på sok 2. Så de er snart klar, så de kan bruges her i den sibiriske kulde. 

Garn er fra Tante Grøn og opskrift er fra Drops: http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=622&lang=dk


Nu er de færdige og sådan ser de ud:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...