tirsdag den 5. juni 2012

Lidt af hvert

Ja i den sidste tid har jeg kastet mig over forskellige ting.

Bl.a. er jeg kommet med på Arne og Carlos bølgen. To nordmænd der laver de mest fantastiske ting. Jeg har købt denne bog af dem, som jeg glæder mig til at kaste mig over. Om end årstiden ikke lige er til det...



Ud over det har jeg bestilt mig et nyt iPhone cover. Jeg blev nødt til det. Jeg så det, da jeg browsede lidt igennem Farmorfabrikkens fantastisk blog.

Det er simpelthen et cover som man selv broderer på.

Det er jo helt fantastisk.

Sidst men ikke mindst, vil jeg gøre opmærksom på den her blog: http://meretesmonstermonster.blogspot.dk/

En norddame, der strikker trøjer med monstre på. Jeg kunne godt forestille mig, at min nevø snart må vende sig til at gå i strikketrøjer :).

Der er åbenbart noget med de nordmænd og strikkeriet...

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fantastisk cover :) hvor har du købt det henne ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde jeg ved noget der hedder Connect Design: http://connectdesign.co.kr/front/php/product.php?product_no=170

      Det viste sig, da jeg fik pakken, at den kom fra Korea af, men der har ingen problemer været med betaling eller modtagelse af pakken.

      Man får dog ikke så mange opskrifter og særlig meget garn med, så det må man købe separat. Men jeg er i fuld gang med at sy mit. Det er virkelig sjovt.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...