tirsdag den 20. november 2012

Gør-det-selv Til-og-Fra-kort

Igår så jeg, på en anden blog, at man kan lave sine egne til-og-fra-kort. Personen havde selv designet dem. De var fine. Og straks bestemte min hjerne sig for, at det ville jeg også.
Se bloggen og indlægget her:
http://www.minimegadesign.dk/diy-gavemaerker-diy-gift-tags-1881

Hermed følger en lille DIY på hjemmelavede Til-og-Fra-kort.

Disse ting skal du bruge:


Du skal også bruge en printer og noget tykt papir/pap, men det havde jeg ikke lige plads til på billedet.

Find forskellige små julebilleder, enten på nettet eller, som jeg, l word, under Clip Art (more Clip Art online nede i højre hjørne) og print dem ud på ret tykt papir og klip dem ud. Du vælger selv, om de skal klippes helt op til billedet, eller der skal være noget kant på. Jeg valgte lidt kant, det synes jeg er pænest.



Stryg noget lim ud på billederne og drys med glimmer. Pas på at limen ikke ligger i et for tykt lag. Det ser ikke pænt ud.
Vent på at limen tørrer og ryst det overskydende glimmer af.

Lav et hul med f.eks. en hulmaskine og bind noget tråd i.




Bum. Så har du dine egne til-og-fra-kort.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...