torsdag den 1. marts 2012

Jeg er begyndt at hækle...

Forleden havde jeg lige en time, inden jeg skulle i seng, så jeg greb en hæklenål og noget bomuldsgarn.

Pyyyha det er svært synes jeg. Slet ikke så nemt som strik. Jeg pillede mit foretagende op flere gange, men til sidst begyndte jeg at få fat i det.

Grunden til mit nye hækleeventyr er bl.a. fordi der er så mange fine ting, som kan laves via hækling. Og så har jeg planer om at det jeg er begyndt på skal blive til en gave... Men jeg siger ikke til hvem :).

Det er nu stadig strikning, jeg er mest vild med. Jeg drømme i disse dage om at lave det her:


http://garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=129&d_id=11&lang=dk

2 kommentarer:

  1. Yes hækling. Så kan vi udveksle erfaringer

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg skal jo først lige have nogle :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...